Upcoming.


Som sagt, bloggen är lite avskalad just nu.. Men när bilder och sådär kommer upp så kommer det
bli grymt! :) Avvaktar med bilder då en planerad resa blir av inom snar framtid :) Kanske uppstår några
klick där som man vill ha med här sen :) Vem vet!

Sjuka kontraster man lever i egentligen, Hade en perfekt gårdag med stor shopping med Mamma samt en promenad med fina Erika på kvällen. Vädret var bra, allt kändes kanon!

Idag har jag en såndär skitdag.
Hela förmiddagen har passerat och jag har inte gjort någon som helst nytta.
Jag saknar D. idag, Jag saknar honom konstant hela tiden. Men det går upp och ner.
Jag är arg för att jag inte kan träffa/ringa/prata med honom.
Såna här dagar känner jag mig ensam.

ingrid

<3


2012-06-02 // 09:39:13 Url: http://byingrid.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?