Godmorgon Lördag.

Godmorgon! Sitter och ser på nyheterna och vädret, tydligen har hösten kommit till Norrland. Det är bara att konstatera att det inte blev så mycket sommar iår, det har ju funnits guldkorn till kvällar men inte riktig hetta, sådär som det kan vara i flera dagar. Undrar vad det beror på? Är det att isarna smälter för att vi släpper ut så mycket skit i luften och förstör ozonskiktet tro.. Läskigt isåfall hur mycket vi människor faktiskt kan förstöra! Men jag måste ändå säga att jag klagar inte, jag längtar nästan till hösten nu.. Den där kölden som biter i kinderna, alla löv som faller från träden och den där krispiga luften. Det är härligt! :) Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta tag i dagen, ikväll kommer det vänner hem till mig och sedan styr vi utgång :) Kommer bli riktigt awesome!


Namn

Mail

Url


   Spara?