HÅR!

Hallå där!

Sitter just nu och skakar som ett asplöv. Eller mina händer skakar ska jag väl kanske säga.
Det är efter boxningen igår - tydligen så blir det så de första gångerna man kör (vad vi nu gjorde igår),
Man var två och två där den ena skulle ha som två plattor som den andre sedan skulle slå på i olika kombinationer. Skitkul :)

Sitter i skrivande stund och försöker komma på hur jag vill klippa mig imorgon. Ibland får jag för mig att jag vill göra något drastiskt och bara klippa en lång page (se bild på Laureen). Tycker det är så fint men eftersom jag har så jäkla tjockt hår och lockligt så krävs det nog att man plattar det varje dag eller fixar det i någon mån för att få det fint (vilketjaginteharvarkentidellerorkmedegentligen).
Annars tycker jag bara mörkt långt lockigt hår är så jäkla snyggt också.. Så man kanske bara skulle toppa det!
Ta bort det slitna och fixa till luggen lite.. hmm. SVÅRT!
Håret gör ju så  mycket för en :)

Vi får se helt enkelt! : )

Nu ska jag snart möta upp Erika för ett träningspass och sen kommer Johanna vid 5 tiden :)
VILKEN BRA DAG! :)

 (Bilderna är från Google)
(Den här flätan ska jag be min personliga fläterska Z:a om hon kan fixa, Cool va?! )

Namn

Mail

Url


   Spara?