Fyfan.

Godkväll! Ligger just nu i soffan, där jag även spenderat hela dagen. Igårkväll insjukna både jag och Patrik - halsont, feber och mådde allmänt piss. Vad hemskt det är att inte kunna svälja utan att bli tjutfärdig! Usch... Så idag har vi kollat på film, sovit, myst och bara kurerat oss .. Ska försöka oss på jobb imorgon. Måste bara säga att Patrik är alltid underbar men nu när vi har varit hemma så är han bara helt otrolig.. Han servar med grejer, massage och fina ord. Imorse väckte han mig och fråga om jag ville ha nyponsoppa för han hade varit och handlat (allt som behövs när man är sjuk) och hyrt en film.. Och då mår inte han heller bra och är sjuk. Han tillochmed lagade min kompis. (lilla figuren) :P Han är världens finaste människa! Jag älskar dig Patrik!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2976777/images/2012/pic_197855981.jpg" class="image">


Namn

Mail

Url


   Spara?