This is my life.


Helgen spenderades i goda vänners lag med fantastisk middag i fredags
(vildsvinstek med kantarellrisotto och vin) Grymt! : )
Jobb hela lördagen och sedan kom Erika hit, drack vin skitsnacka lite, kom
på ett charadspel (?! :P ) och sedan gick vi till Satin och vicka på höfterna :)
Mycket bra kväll som spenderades i ett snöigt örebro :)

Min fina fina fina vän Erika - som även fyller år idag! GRATTIS SNYGGING!



För tillfället så är det sjukt mycket i skolan ..
Har matematik tenta imorgon + att jag får en omtenta (hemtenta) som ska vara klar den 19:e ..
Under den nästkommande vecka ska vi även ha kunnit läsa en jävla massa literatur, haft en redovisning
som ska vända sig till föräldrar och handla om hur jag som pedagog ser på matematik.
+ att jag jobbar torsdag, fredag,lördag, söndag .. osv....
Jag har inte en enda ledig dag fram till julafton.
(därför ber jag om ursäkt till alla mina vänner som läser detta och tycker att jag inte hör av mig
eller aldrig kan ses eller liknande) FÖRLÅT...

Nu ska vi se ... Till Ingrid och Jossan:
20:e jobbar jag till 22.00
21:a jobbar jag till 20.00
22:a jobbar jag till 19.00 (tror jag?)
23:e jobbar jag till 19.00 (men då kan jag inte)

Annars tar ni nyckel till min lägenhet - känner er som hemma och så kommer jag senare?
Om vi vill vara här alltså :)


Ha de gott! KRAM

Namn

Mail

Url


   Spara?