Torsdag.

Idag är det redan Torsdag. veckorna bara springer fram och snart har jag haft en veckas semester! Gårdagen var ur härlig med mycket kvalitetstid med Ingrid. Nu är hon på jobbet och jag sitter här hemma, ska snart bege mig upp på stan.

Sitter och suktar lite efter att få åka till New York.
Det är verkligen en av mina högsta drömmar. Tänk att få bo där ett litet tag, bara några veckor. Jag har ju kollat upp olika engelskakurser som finns där och jag är bara så jäkla sugen på att åka! Bara jag blir klar med lärarutbildningen så kanske kanske .. :)

Ikväll får ingrid och jag besök av johanna. Vi ska gå på uteträningen i stadsparken och sedan laga mat tillsammans. Kommer bli mysigt! : )

ingrid

wow, JA ta en engelskakurs där!!!! Jag vill också!


2012-07-01 // 21:55:52 Url: http://byingrid.blogg.se

Namn

Mail

Url


   Spara?