Måndag.


Goddag!

Måndag idag och jag stanna hemma från praktiken (igen). inte bra. Men så är det.
Helgen bjöd på massa skoj och jobb såklart. Tiden går ruskigt snabbt.
Snart är april slut och snart är sommaren här ..
Man ägnar så mycket tid åt allt och ingenting egentligen.
Skolan tar mycket tid, jobbet tar tid, alla måsten tar tid. Och så finns det lite kvar till
allt det roliga :) Tur är väl det!

Tog en promenad förut dels för att få ny frisk luft men även för att röra lite på sig.
Satt inne hela dagen och till slut kryper det i benen.. Jättesvårt för att bara ligga inne
på soffan och slöa en hel dag. Vad får man utav det? Känner jag då..
Iallafall.. Då när jag var ute så mötte jag kanske 5 bilar varav VARENDA EN tittade på en som
att man var dum i huvudet. Detta fenomen förstår jag inte riktigt. Tycker ofta att det är så!
Bilar man möter tittar något fruktansvärt - eller ja, inte bilarna då utan människorna som sitter i bilarna.
Varför gör man det? Vem bryr sig om någon är ute och går? Eller är det kanske så att JAG tittar och då tittar de bara tillbaka? Så kan det ju faktiskt vara... hmm.


Namn

Mail

Url


   Spara?