Man kan ha kul både med och utan alkohol.

Hej! Sitter just nu i soffan proppmätt efter en trevlig kväll med fina Therese och David :) Vi har käkat hemmagjord pizza med ruccola och annanaspaj till efterrätt :) (som gulliga Anna gjort) jättegott! Idag fick jag iaf dricka riktigt vin till skillnad från igår :). Igår var jag chaufför åt Patrik och hans kompisar som skulle på In Flames konsert, började med en förförfest hos mig och sen drog dom vidare. Under kvällen stack jag till Johanna där det var förfest med spel och roligt sällskap :) jag öppnade upp mitt alkoholfria vin och levde på den under hela kvällen - perfekt! Vi var på Kungsgatan 1 och såg The Happy Hippo Familj spela. Kvällen avslutades med att jag och Erika drog hem till mig och drack te innan grabbarna ringde och ville hem :) SÅ! Bevisligen kan man ha roligt både med och utan alkohol :P



Bild på Martin & Oskar från igår.


Namn

Mail

Url


   Spara?