F R E D A G


Hallå! Det är fredag idag.. Hur gött är inte det då? Speciellt för er som är lediga på helger :)

Gårdagskvällen resulterade i 2 timmars träning ( core & body combat ) så idag har man
allt träningsvärk vill jag lova.

Iförrgår när jag skulle till och baka bröd så fann jag en äcklig jävla vit larv i mjölpåsen! 
Så idag ringde jag dit och klaga, skulle få ersättning hemskickat så vi får se vad det blir då. 
Hon jag prata med med hade föreläsning med mig angående potentiell ( ohyra?!) som kan förekomma i mjölpåsar.. ( hon nämnde ett ex antal larvsorter ) tydligen så hittade jag en mottfjäril.

VARFÖR UPPKOMMER DET LARVER DÅ? (kanmanjuundra)

Jag citerar: "Nu för tiden får man inte rengöra maskinerna som gör mjölet med rengöring (?!) vilket kan resultera till att det ibland kan förekomma (ohyra?!) .. " 

Vad bra då! Då kan man aldrig vara riktigt säker på att det mjöl man köper är rent! Det här blev genast ett 
mycket givande samtal, jag ångrar bittert att jag inte ifrågasatte vad dom gör rent med då isåfall .. FYFAN!   


 
( Jag delar med mig en bild av den potentiella ohyran )


Namn

Mail

Url


   Spara?