Är man dålig om man blir underkänd?


Hallå!

Dagen började tidigt med skola (läser matte just nu),  under lektionen
kommer Sara och Johanna fram med paket till mig. Underbara tjejer!
Blev så glad :) (bild kommer senare)

Sedan pluggade vi och tog en kaffe innan vi gav upp och splittrades.
Fick även reda på att jag blev underkänd i hemtentan, eller det visste jag redan men
jag hämtade ut den idag så jag fick se vad jag gjort för fel.. Det var inte mycket som var
rätt om man säger så..
Jag tänkte på en grej, jag har tidigare blivit underkänd en enda gång och den gången grät jag som ett barn,
ringde Mamma och var nära att knäckas totalt. Men den här gången rycker jag på axlarna och går vidare..
Är inte det lite konstigt?
Men egentligen, varför ska man bryta ihop över ett betyg? Det finns ju ingen anledning egentligen
- bara o göra om det! Blicka framåt istället för att älta det!
Ibland är man bra löjlig..

Nu blir det kaffe!

Namn

Mail

Url


   Spara?