Kaffe.


Pjuh! Jag måste sluta stressa.. 
Fick gå upp imorse kl 6 för att skriva klart en inlämningsuppgift som skulle in idag, sedan direkt
till jobbet 8,30 för morgonkurs på jobbet med Lancome, Biotherm, YSL.. Mycket givande och framförallt kul med nya produkter som kommer komma in i butiken här framöver :) I vår blir det nog mycket grönt, rosa och orange. 
Direkt efter kursen hade jag seminarium i skolan, sedan träff med en lärare pga min tenta som gick åt skogen.
(somegentligenvarbrafastjaghadeheltmissathurhonvilleattmanskullerefererasåjagkuggadepådet) 
Nu har jag varit hemma och legat i soffan, druckit kaffe, målat naglarna och försökt andas. 
Jag vet inte vad det är men mitt hjärta har liksom börjat rusa iväg, eller det kanske inte är hjärtat över huvudtaget men det känns där iaf.. Efter allt som hänt så blir man ju lite spak. 

Helgen bestod för övrigt av kalasande, jobb, vin med Erika och O´helga natt :) 


 

Nu sticker jag och jobbar några timmar. Kom dit vettja! : )

Namn

Mail

Url


   Spara?